Често задавани въпроси (FAQ)

Как да направя поръчка?

Можете да направите поръчка онлайн с или без регистрация в сайта по еидн от следните начини:

  • Стандартна поръчка:  Изберете продукт -> Добавете го в кошницата -> Отворете вашата кошница и натиснете бутона "Поръчай" -> Въведете вашите данни за контакт и вашият адрес -> Изберете начина на доставка (до адрес или до офис на куриер), както и куриерската фирма (Спиди или Еконт) и натиснете бутона "Поръчай"
  • Бърза поръчка (без формалности): Изберете продукт -> Въведете вашият телефонен номер и натиснете бутона "Бърза поръчка" -> Ние ще се свържем с Вас за да уточним подробностите.
  • Поръчка по телефон: Просто се обадете на телефон 0889 068 548 и ние ще оформи поръчката Ви.

При успешно направена поръчка ще получите имейл с информация за поръчката.
За по-бърза обработка, моля попълнете правилно данните за доставка и контакт.

Ще се свържем с Вас по телефона за потвърждение на поръчката.

Мога ли да направя поръчка без регистрация?

Не е необходимо да имате регистрация, за да направите поръчка в сайта.

 

Чрез регистрацията в сайта, ще можете да следите историята на направените от Вас поръчки, но тя не е задължителна.

Какви са размерите на обувките за танци?

Всички модели в сайта имат таблица с размерите, моято може да видите на последната снимка от снимките на продукта.

 

В случай, че не откривате такава или имате въпроси, моля свържете се с нас по имейл или телефон 0889 068 548.

Какъв е срокът на доставка?

Правим всичко възможно да обработим поръчките експресно. Поръчки направени и потвърдени до 14:00ч се доставят на следващия работен ден.

 

При извънредни ситуации и независещи от нас обстоятелства е възможно да има забавяне, но в тези много редки случаи това се съгласува своевременно с клиента.

 

Поръчки направени в събота, неделя или по време на празнични дни, се изпълняват в първия работен ден.

Колко ще ми струва доставката?

Цената за доставка се калкулира автоматично от системата, след като изберете начина на доставка, който предпочитате (до адрес или до офис на куриер), както и куриерската фирма (Спиди или Еконт).

 

Вие ще видите калкулираната цена за доставка и ще можете да промените начина на доставка преди да потвърдите поръчката.

Връщане и/или Замяна на продукт?

Ако желаете да върнете/замените закупен продукт, може да го направите в 14 дневен срок от датата на получаване, без значение каква е причината за връщането/замяната. Това може да направите при условие, че не е нарушен търговският вид на продукта. Под "ненарушен търговски вид" се има предвид, че продуктът трябва да е във вида в който сте го получили, без никакви следи от употреба и пакетиран в оригиналната си опаковка/кутия.

 

Ако желаете да върнете/замените обувки, то те трябва да са само разопаковани за проба на чиста и мека настилка.

 

МОЛЯ ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ!

  • Не подлежат на връщане/замяна продукти с видими следи от употреба!
  • Не подлежат на връщане/замяна обувки, при които има следи от замърсяване по подметката, токовете, стелката или външната част на обувките.
  • Не подлежат на връщане/замяна чорапогащниците. Поради хигиенни съображения и цялостната безопасност на нашите клиенти, закупени чорапогащници не могат да бъдат върнати/заменени.

 

Препоръчваме Ви да се възползвате от опцията „ПРЕГЛЕД И ТЕСТ” при получаването на продукта. Преди да платите наложеният платеж на куриера, може да прегледате и пробвате продукта. Ако не сте удовлетворени, може да върнете пратката веднага на куриера, като заплатите само куриерските разходи в двете посоки. Ние имаме договори със Спиди и Еконт за преференциални цени на куриерските услуги, от които автоматично се възползват и нашите клиенти в случай на връщане на пратката след преглед и тест в момента на получаването ѝ в офис или от куриер.

други офиси, няма да други офиси, няма да офиси, няма да приемани!!!

Разходите по връщането са за сметка на клиента, освен в случаите на установен дефект разбира се!

 

 

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ ЗА ВЪРНАТИ ПРОДУКТИ

 

Ако върнатите от Вас продукти отговарят на условията по-горе, ние ще Ви възстановим сумата за тях веднага. Възстановяването на суми става само по банов път. Ние ще се свържем с Вас за да уточним IBAN на банова сметка и име на титуляр. Възстановяването на сумата обикновенно отнема няколко минути, но при всички положения не повече от 2 работни дни.

 

 

Моля при желание да върнете или замените продукт, свържете се с нас на тел. 0889 068 548 и ние с радост ще Ви съдействаме.

 

Имат ли гаранция обувките?

Според българското законодателство, гаранцията на обувките е 1 месец.

От преки наблюдения и опит знаем, че нашите обувки имат срок на ефективно и пълноценно използване много повече от година при интензивно и правилно експлоатиране.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас