Можете да направите поръчка онлайн с или без регистрация в сайта по еидн от следните начини:
При успешно направена поръчка ще получите имейл с информация за поръчката.
За по-бърза обработка, моля попълнете правилно данните за доставка и контакт.
Ще се свържем с Вас по телефона за потвърждение на поръчката.
Не е необходимо да имате регистрация, за да направите поръчка в сайта.
Чрез регистрацията в сайта, ще можете да следите историята на направените от Вас поръчки, но тя не е задължителна.
Всички модели в сайта имат таблица с размерите, моято може да видите на последната снимка от снимките на продукта.
В случай, че не откривате такава или имате въпроси, моля свържете се с нас по имейл или телефон 0889 068 548.
Правим всичко възможно да обработим поръчките експресно. Поръчки направени и потвърдени до 14:00ч се доставят на следващия работен ден.
При извънредни ситуации и независещи от нас обстоятелства е възможно да има забавяне, но в тези много редки случаи това се съгласува своевременно с клиента.
Поръчки направени в събота, неделя или по време на празнични дни, се изпълняват в първия работен ден.
Цената за доставка се калкулира автоматично от системата, след като изберете начина на доставка, който предпочитате (до адрес или до офис на куриер), както и куриерската фирма (Спиди или Еконт).
Вие ще видите калкулираната цена за доставка и ще можете да промените начина на доставка преди да потвърдите поръчката.
Ако желаете да върнете/замените закупен продукт, може да го направите в 14 дневен срок от датата на получаване, без значение каква е причината за връщането/замяната. Това може да направите при условие, че не е нарушен търговският вид на продукта. Под "ненарушен търговски вид" се има предвид, че продуктът трябва да е във вида в който сте го получили, без никакви следи от употреба и пакетиран в оригиналната си опаковка/кутия.
Ако желаете да върнете/замените обувки, то те трябва да са само разопаковани за проба на чиста и мека настилка.
МОЛЯ ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ!
Препоръчваме Ви да се възползвате от опцията „ПРЕГЛЕД И ТЕСТ” при получаването на продукта. Преди да платите наложеният платеж на куриера, може да прегледате и пробвате продукта. Ако не сте удовлетворени, може да върнете пратката веднага на куриера, като заплатите само куриерските разходи в двете посоки. Ние имаме договори със Спиди и Еконт за преференциални цени на куриерските услуги, от които автоматично се възползват и нашите клиенти в случай на връщане на пратката след преглед и тест в момента на получаването ѝ в офис или от куриер.
други офиси, няма да други офиси, няма да офиси, няма да приемани!!!
Разходите по връщането са за сметка на клиента, освен в случаите на установен дефект разбира се!
ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ ЗА ВЪРНАТИ ПРОДУКТИ
Ако върнатите от Вас продукти отговарят на условията по-горе, ние ще Ви възстановим сумата за тях веднага. Възстановяването на суми става само по банов път. Ние ще се свържем с Вас за да уточним IBAN на банова сметка и име на титуляр. Възстановяването на сумата обикновенно отнема няколко минути, но при всички положения не повече от 2 работни дни.
Моля при желание да върнете или замените продукт, свържете се с нас на тел. 0889 068 548 и ние с радост ще Ви съдействаме.
Според българското законодателство, гаранцията на обувките е 1 месец.
От преки наблюдения и опит знаем, че нашите обувки имат срок на ефективно и пълноценно използване много повече от година при интензивно и правилно експлоатиране.