(1) След постъпване на поръчка в www.danceline.bg, Клиентът получава автоматичен имейл, че поръчката му е постъпила в електронния магазин и предстои да бъде обработена. След като консултант на Danceline.bg обработи тази поръчка, Клиента ще получи потвърдителен имейл, че поръчката му е приета. Потвърждение по телефон се извършва само ако е необходима допълнителна информация или уточнение относно поръчката.
(2) Доставка се прави само на успешно приети (потвърдени) поръчки.
(3) Доставки на поръчани стоки не се извършват в неделя и в дните на официални празници.
(4) Доставката се извършва в срок от 3 работни дни считано от деня следващ поръчката.
(5) Доставчикът (Danceline.bg) използва за доставки куриерски фирми Спиди и Еконт.
(6) Доставката се извършва до посочен от Позвателя адрес (жилищен или служебен) или до офис на Спиди или Еконт в съответното населено място.
(7) Ако Позвателят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на Спиди или Еконт да си получи стоката (ако е избрал тази опция), Доставчикът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.
ПЛАЩАНЕ
(1) Заплащането на поръчаната стока се извършва с "наложен платеж" - плащане в брой на куриера при доставката.